
Rólam

Ez én vagyok.
Azért vagyok itt, hogy jobbá és könnyebbé tegyem az életét. Írjon nekem és bízza rám a feladatait, hogy Önnek több ideje maradhasson. Egy alkalmazott drága és az online asszisztencia felé mutat a jövő. Ha belegondolunk a növekvő költségekbe, akkor előbb-utóbb a cégvezetők be fogják látni, hogy ezzel a módszerrel időt is és pénzt is spórolhatnak. Nem kell irodát, vagy irodaházat fenntartaniuk rengeteg számlával, dolgozói béreket fizetni, karbantartót fizetni, illetve portást sem. Ha egy folyamatábrán ezt elemezzük, akkor látható, hogy mennyire költséghatékony ez a megoldás. A mostani szoftverekkel és a munkafolyamatok megosztásával, vagy az egy időben történő azonnali élő összeköttetésekkel bármilyen felmerülő problémát azonnal meg tudunk oldani.
This is me.
I am here to make your life better and easier. Write to me and entrust me with your tasks so that you can have more time.
An employee is expensive and online assistance is the future.
If we consider the rising costs, sooner or later the company managers will realize that they can save both time and money with this method. They don't have to maintain an office or office building with a lot of bills, pay employee wages, pay a maintenance person, or even a porter. If we analyze this in a flowchart, we can see how cost-effective this solution is.
With today's software and the sharing of work processes, or with immediate live connections at the same time, we can solve any problems that arise immediately.
Üdvözlöm
Örülök, hogy itt köszönthetem.
Amennyiben szüksége van segítségre, készséggel állok rendelkezésére. Hogy miben is?
Mint tudjuk, az idő pénz. Az üzleti életben ez ezerszeresen igaz. Abban lehetek segítségére, hogy az adminisztratív feladatok kiszervezésével több időt takarítok meg Önnek, amit más dolgokra, esetleg pihenésre fordíthat.
Engedje, hogy én legyek a virtuális asszisztense. Vagy esetleg a WebTitkárnője :)
Adminisztratív támogatás
Naptár kezelése, Adatbázisok építése, kezelése (pl.: kapcsolatok), Találkozók szervezése, Időpontok egyeztetése, Rendezvények szervezése, Gépelés, Adatrögzítés, Piackutatás, Adatgyűjtés az internetről, Utazás szervezés, Árajánlatok begyűjtése, Táblázatok készítése, kezelése, Prezentációk készítése, Jelentések készítése, Űrlapok készítése, PDF konvertálás, Levelek, emailok küldése, Üdvözlő kártyák küldése.
Ügyfélszolgálati tevékenység
Ügyfelek kérdéseinek kezelése, Ügyfél reklamációk kezelése, Élő chat kezelése, Megrendelések feldolgozása,Kifizetések nyomon követése, CRM-eszközök beállítása, frissítése, Ügyfélkapcsolat-kezelés, Telefonhívások kezdeményezése, fogadása, Tartalom management, Grafikai munkák, Képek szerkesztése, Bejegyzések létrehozása, Bejegyzések szerkesztése, Bejegyzések feltöltése, Korrektúrák, Könyvek fordítása, formázása és feltöltése, Social Media kezelése, Új oldalak, fiókok, csoportok létrehozása, Meglévő oldalak, fiókok, csoportok kezelése, Kapcsolattartás a a közösségi médián keresztül
Képek / videók / cikkek megosztása, Válaszok üzenetekre, megjegyzésekre, Bejegyzések népszerűsítése social media csatornákon keresztül, Képek, videók, cikkek megosztása, Online üzleti profilok (pl.: LinkedIn) létrehozása, frissítése, Online közösségek (például.: Facebook csoport) kezelése Blog és weboldal kezelés, Blogbejegyzések moderálása, Hozzászólások moderálása, megválaszolása, Blogaktivitás nyomon követése, Webshop karbantartás, termékfeltöltés, Google Analytics kezelése, Google Ads kezelése, hirdetés feladása, Weboldal szerkesztése, karbantartása, Bővítmények naprakészen tartása, Hírlevél írás, küldés, Biztonsági mentések készítése, Új weboldalak létrehozása, Bejövő emailok kezelése, Email kliens beállítása, Általános kérdések megválaszolása, Elküldött levelek nyomon követése, Spam levelek szűrése, törlése, Fontos, megválaszolandó levelek megjelölése,
Nem kívánatos hírlevelekről való leiratkozás, Email-ek csoportosítása, címkézése, archiválása.
Számlázás
Számlák előkészítése, feldolgozása, Számlák összekészítése a könyvelő felé, Kifizetések feldolgozása, Pénzügyi kimutatások vezetése, Könyvelés előkészítése, Email és online marketing, Automatikus válaszok beállítása
Szövegírás
Email sablonok készítése, Levelezőlista karbantartása, Email kampányok kezelése
Email kampányok elemzése (kattintások, konverziók, leiratkozók)
Hírlevelek létrehozása, Fizetett hirdetések kezelése, Landingpage létrehozása
Értékesítési oldalak létrehozása
Értékesítési csatornák beállítása, frissítése
Rendezvények szervezése, adminisztratív támogatása egyedi elképzelések alapján.
Welcome
I'm glad to greet you here. If you need help, I am at your disposal. In what way?
As we know, time is money. In business, this is a thousand times true. I can help you save more time by outsourcing administrative tasks, which you can spend on other things, possibly relaxing. Let me be your virtual assistant. Or maybe your WebSecretary :)
Administrative support
Calendar management, Database building and management (eg contacts), Meeting arranging, Appointment arranging, Event organizing, Typing, Data recording, Market research, Data collection from the Internet, Travel planning, Price collection, Spreadsheet preparation, Reporting, J Create forms, convert PDF, send letters, emails, send greeting cards.
Customer service activities
Manage customer inquiries, Manage customer complaints, Manage live chat, Order processing, Track payments, Set up and update CRM tools, Customer relationship management, Make and receive phone calls, Content management, Graphic works, Edit images, Create entries, Edit entries, Uploading posts, Proofreading, Translating, formatting and uploading books, Managing social media, Creating new pages, accounts, groups, Managing existing pages, accounts, groups, Sharing images / videos / articles, Replying to messages, comments, Posts via social media channels, sharing pictures, videos, articles, creating and updating online business profiles (e.g. LinkedIn), managing online communities (e.g. Facebook group), blog and website management, moderating blog posts, moderating, replying to blog activity , Websh op maintenance, product upload, Google Analytics management, Google Ads management, ad posting, Website editing, maintenance, Extension updating, Newsletter writing, sending, Backups, Creating new websites, Incoming email management, Setting up email client, Answering general questions, Tracking sent emails, Filtering and deleting spam emails, Marking important emails to be answered, Unsubscribing from unsolicited newsletters, Grouping, tagging and archiving emails.
Invoicing
Invoice preparation, processing, Invoicing to accountant, Payment processing, Financial statement management, Accounting preparation, Email and online marketing, Setting up automatic responses Writing text Creating Email Templates, Maintaining a Mailing List, Managing Email Campaigns Email Campaign Analysis (Clicks, Conversions, Unsubscribes) Creating Newsletters, Managing Paid Ads, Creating Landingpage, Creating sales pages Set up and update sales channels.
Organizing events, providing administrative support based on unique ideas.